מטרתו העיקרית של האתר היא להקנות במספר שעות קצר את יסודות
מתודולוגית ה-
UML.
תוכל לקפוץ למים מייד ולהתחיל. |
|
|
אתר זה פותח על מנת לעזור לאותו תלמיד מתחיל, אובד, אשר מוטלת בפניו
משימת כתיבת פרויקט לאחר לימוד סינטקס שפה מסוימת, והוא ניצב בפני "דף
לבן". נסייע לסטודנט ככל האפשר בהרמת פרויקט תוכנה!!! |
|
|
|
|
|
|
הנו חלק מנושא רחב יותר של הנדסת תוכנה.
אתר זה אינו מתיימר ללמד באופן מקיף ועמוק נושאים בהנדסת תוכנה, אך
לא נוכל להימנע מלתת רקע כללי ודוגמאות בסיסיות, על מנת שיהוו נקודת
זינוק טובה ואיתנה ללמוד ה- UML.
תוכלו להרחיב ידיעותיכם על סוגי שיטות תיכון (בפרט 00). |
|
|
נדגים בקצרה השימוש בכלי הפתוח הקלאסיים, כגון:
|
|
|
|
|
|
|
סיבות
לשימוש עקבי בהנדסת תוכנה, ובפרט, כאמור, סיבות לשימוש ב- UML. |
|
|
שיטות ניתוח וסימון מונחות עצמים ישנות ושונות, כגון Booch, (הנמנה על מפתחי שפת ה- UML החדשנית), והמונחים
הקשורים אליהן. בנוסף, סימוני OO של Summerville. |
|
|
|
|
|
|
ריכוז סרטוני האנימציה השזורים באתר. |
|
|
אוסף התמונות, האיורים והתרשימים המרכזיים הנמצאים באתר. |
|
|
|
|
|
|
ביבליוגרפיה |
|
|
קישורים |
|
|
|
|
|
|
מפת האתר |
|
|
מלון מונחים |
|