תוכן עניינים

מבנה נתונים ואלגוריתמים

 

 

o         מבוא

o         אסטרטגיות תכנות

§         2.1 אובייקטים ו-ADT

·        2.1.1 דוגמא: אוסף נתונים

§         2.2 בנאי (constructor) והורס (destructor)

§         2.3 מבני נתונים

§         2.4 פונקציות פנים מחלקתיות (methods)

§         2.5 תנאים מוקדמים ומאוחרים

§         2.6 שגרות ב-C

§         2.7 טיפול בשגיאות

§         2.8 הערות לגבי שפות תיכנות

·      2.8.1 פונקציות כטיפוסי מידע

·      2.8.2 ADT ב-Ada

o         מבני נתונים

§         3.1 מערכים

§         3.2 רשימות מקושרות

§         3.3 מחסניות

·        3.3.1 מסגרות מחסנית

§         3.4 רקורסיה

·        3.4.1 פונקציות רקורסיביות

·        3.4.2 דוגמא: פקטוריאל

o         חיפוש

§         4.1 חיפוש סידרתי

§         4.2 חיפוש בינארי

§         4.3 עצים

o         סיבוכיות

o         תורים

§         6.1 תור קדימויות

§         6.2 ערמות

o         מיון

§         7.1 מיון-בועות

§         7.2 מיון-ערמה (heap sort)

§         7.3 מיון-מהיר (quick sort)

§         7.4 מיון-סלים (bin sort)

§         7.5 מיון-בסיס (radix sort)

o         מבני חיפוש

§         8.1 עצי אדום-שחור

§         8.2 עצי AVL

§         8.3 עצים  n-אריים כללים

§         8.4 טבלאות גיבוב (hash tabales)

o         אלגוריתמים דינאמיים

§         9.1 מספרי פיבונאצ'י

§         9.2 מקדם בינומי

§         9.3 עצי חיפוש בינאריים אופטימליים

§         9.4 כפל שרשרת מטריצות

§         9.5 תת-סדרה משותפת ארוכה ביותר

§         9.6 חלוקה אופטימלית למשולשים

§         9.7 התאמת מחרוזות

o         גרפים

§         10.1 עץ פורש מינימלית

§         10.2 אלגוריתם דיאקסטרה

o         קידוד הופמן

o         טרנספורמציות פורייר מהירות (FFT)

o         בעיות NP שלמות

§         13.1 מסלול אויילריאני והמילטוני

§         13.2 רדוקציות

o         משחקים