|
היבט טכנולוגי
|
?כיצד לספק שירותי למידה מרחוק
,בקטע זה נציג דגשים טכנולוגיים להעברת קורס מוצלח בלמידה מרחוק
ובינהם שילוב טכנולוגיות כשיטה יעילה להעברת למידה מרחוק, חשיבות
.'איכות האודיו, וכו
|
|
|
שיטות תזמון
קטע זה עוסק במושגים נפוצים כאשר עוסקים בלמידה מרחוק: שיטות לימוד
סינכרוניות ושיטות לימוד אסינכרוניות. נחשוף את ההבדלים בין השיטות
.ונציין מתי מתאים להשתמש בכל אחת מהן
|
|
|
אסטרטגיות ושקולי ארכיטקטורה
כאשר עוסקים בצד הטכנולוגי של הקמת קורס המשתמש בטכנולוגיה, יש
להחליט מהי ארכיטקטורת הרשת המתאימה לצרכי הקורס. בקטע זה נציג
.שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים באיזו רשת להשתמש
|
|
|
פורמטים למשלוח מידע
:בקטע זה נדון במידע העובר ברשת. התזמון: סינכרוני או אסינכרוני, הקידוד
אנלוגי או דיגיטלי, שיטות חסכניות לשליחת מידע: דחיסה או מנות
ותנועה מלאה
|
|
|
הצגת גרפיקה, אודיו ווידאו
,בקטע זה נציין את הפורמטים הנפוצים ביותר כיום המשמשים להצגת גרפיקה
אודיו ווידאו
|
|
|
השימוש בטכנולוגיות הקיימות
בקטע זה נביא מספר דוגמאות עיקריות לשימושים בטכנולוגיות הקיימות
להפצת למידה מרחוק. נבצע חלוקה לשיטות לימוד אישי ושיטות לימוד
.בקבוצות, ונדון בהן בנפרד
|
|
|
המערכות בשימוש
בקטע זה נציג שלוש סוגי מערכות שונות להפצת למידה מרחוק: מערכות
מבוססות אודיו, מערכות מבוססות וידאו ומערכות מבוססות מחשב. נציין אלו
.טכנולוגיות משמשות כל מערכת ומהם היתרונות והחסרונות של מערכות אלה
|
|
|
!בחן את עצמך
חלק זה נועד להמחיש כיצד ניתן בקלות להיעזר בטכנולוגיה על-מנת להעשיר
.את חווית הלמידה
אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות בחני עזר העוזרים לתת ללומד משוב
.עדכני לגבי רמת הידע שלו בקורס ולכוונו בכיוון הנכון
.עבור כל פרק רשמנו מספר שאלות העוסקות בנושאים שהוצגו בו
לכל פרק שני בחני עזר, המקבילים לחלק א' וחלק ב' במצגות השקפים
.ובשיעורים המוקלטים
בוחן חלק א' בהיבט הטכנולוגי עוסק בנושאים הבאים: כיצד לספק שירותי
למידה מרחוק, שיטות תזמון סינכרוני ואסינכרוני ואסטרטגיות ושיקולי
ארכיטקטורה. חלק ב' עוסק בנושאים: שיטות לימוד אישי, שיטות לימוד
.בקבוצות, מערכות מבוססות אודיו ומערכות מבוססות וידאו
בנוסף, רשמנו מבחן מסכם הכולל 25 שאלות ומקיף את כל החומר באתר. אך
.לפני שמתחילים את המבחן, כדאי לקרוא מעט הסברים בפרק התוספות
|
|
|
|
|