הכוחות המניעים ללמידה מרחוק
|
בקטע זה נדון במספר גורמים וכוחות שוק המצביעים על צרכים של החברה
שניתן לספק באמצעות למידה מרחוק. כוחות אלו הם צידוקים נוספים
.לאופטימיות בנוגע לצמיחת למידה מרחוק ולהשקעה בתחום זה
שינויים בדמוגרפיה
אוכלוסיית ארה"ב עברה שינויים דמוגרפיים רבים בעשורים האחרונים. בקטע
.זה נציין מה היו שינויים אלו, וכיצד הם קשורים ללמידה מרחוק
|
|
|
המהפכה הטכנולוגית
טכנולוגיה מתחדשת ומתפתחת כמעט מדי יום. עם כל שינוי חידוש למידה
.מרחוק נעשית אפשרות יותר אטרקטיבית ללמידה
|
|
|
גלובליזציה
הגלובליזציה הינה תופעה המתחזקת עם השנים. יש אנשים המכנים את
תוצאותיה כ"כפר גלובלי". גם לתופעה זו השפעות חיוביות על הצלחת למידה
.מרחוק. בקטע זה נסביר מדוע
|
|
|
מיתוג
בימינו, התלבטויות רכישה רבות מוכרעות על-ידי שם מותג. במקום לעשות
סקרי שווקים אנשים נוטים לחסוך זמן ולרכוש מותגים מוכרים. איך זה קשור
.ללמידה מרחוק? נסביר זאת בקטע קצר זה
|
|
|
מיזוגים
מיזוג בין חברות ורכישת חברות קטנות על-ידי חברות גדולות הנן תופעות
נפוצות ביותר בעולם העסקים של היום. גם לתופעה זו השפעה חיובית על
.למידה מרחוק
|
|
|
מיקור-חוץ
על פני (outsourcing) חברות רבות רואות את היתרונות של מיקור-חוץ
ביצוע כל שלבי הייצור בתוך החברה. חברות מתמקדות במה שהן עושות הכי
טוב, ומה שהן עושות פחות טוב הן מפנות למיקור-חוץ. בקטע זה נציג
מספרים ונציין מה הן ההזדמנויות הנוצרות עקב כך עבור חברות המלמדות
.מרחוק
|
|
|