ראשי > היבט כלכלי > הכוחות המניעים ללמידה מרחוק > מיתוג

:למד שיעור זה בפורמט

שיעור מוקלט
מצגת שקפים

מיתוג

שם מותג הינו שיקול מרכזי ברכישת מוצר

מותג בעל שם הינו הדרך המהירה ביותר לכיס הלקוח בימינו. מאחר ולאנשים
יש פחות זמן פנוי, הרבה מההחלטות נופלות על-פי שם מותג. כך מתבטל לו
תהליך סקירת השווקים ובמקומו מיתוג נעשה קיצור דרך לזיהוי איכות
.ואחידות

מיתוג בשוק החינוך

מיתוג יהפוך לתופעה חשובה בשוק החינוך כשם שהיא תופעה חשובה בשווקים
אחרים. בעבר, בניית מותג מוערך בשוק הלמידה נעשתה על-ידי לימוד ברמה
.גבוהה של קבוצה אקסקלוסיבית של תלמידים
בכלכלת הידע של היום קיימת ההזדמנות לבניית מותגים על-ידי לימוד נרחב
ונגיש. יצירת השם והרווחים תבוצע לא באמצעות מספר מוגבל של תלמידים
איכותיים המשלמים הון, כי אם על-ידי מסה גדולה של תלמידים המשלמים
.מחירים סבירים
בנוסף, שם מוכר ונאמנות הלקוחות נעשה נושא חשוב כאשר עובדים יזדקקו
להכשרות שונות במשך חייהם ויחזרו לשולחן הלימודים שוב ושוב. כך, חברות
המלמדות מרחוק יזכו בעסקים חוזרים מלקוחות רבים, אם יצליחו לרצות
.אותם

..."המשך ל"מיזוגים
שם מותג הינו
שיקול מרכזי
ברכישת מוצר
מיתוג בשוק
החינוך
מבוא כללי | היבט דידקטי | היבט כלכלי | היבט טכנולוגי | תוספות
שיעורים מוקלטים | מצגות שקפים | HTML דפי
מבנה האתר | אודות