|
תרגולים
,תרגולים אלו משמשים בדוגמא כיצד ניתן להשתמש במחשב להעשרת הקורס
העמקת ידע התלמיד בנושא הנלמד והכנת התלמיד למבחן. התרגולים הם
כמובן שיטה אחת מני רבות לנצל את היכולות האינטראקטיביות של המחשב
.לצרכים אלה
|
|
'מבוא כללי - א
נושאים: יתרונות, חסרונות וסימני שאלה
|
|
|
'מבוא כללי - ב
נושאים: יישומים ללמידה מרחוק, יישומים מודל מחשב, יישומים מודל לוח
|
|
|
'היבט דידקטי - א
,נושאים: גישות ליעילות למידה מרחוק, תופעת חוסר ההבדל המשמעותי
ביקורת על המחקרים העוסקים בלמידה מרחוק
|
|
|
'היבט דידקטי - ב
נושאים: הכנת קורס בלמידה מרחוק, דגשים למרצה, אמצעי גישור בין
התלמידים למרצה
|
|
|
'היבט כלכלי - א
,השכלה גבוהה, הכשרת עובדים ,K-12 ,נושאים: גודל השוק, פלחי השוק
לימודים לאורך כל החיים
|
|
|
'היבט כלכלי - ב
,נושאים: הכוחות המניעים ללמידה מרחוק, שינויים בדמוגרפיה, טכנולוגיה
גלובליזציה, מיתוג, מיזוגים, מיקור-חוץ
|
|
|
'היבט טכנולוגי - א
,נושאים: כיצד לספק שירותי למידה מרחוק, שיטות תזמון סינכרוני ואסינכרוני
אסטרטגיות ושיקולי ארכיטקטורה
|
|
|
'היבט טכנולוגי - ב
,נושאים: שיטות לימוד אישי, שיטות לימוד בקבוצות, מערכות מבוססות אודיו
מערכות מבוססות וידאו
|
|
|
|
|