ראשי > תוספות > תירגול > היבט דידקטי - א

תירגול

'היבט דידקטי - א

שאלה 1

?מהי גישה מקובלת לסוגיית היעילות הדידקטית של למידה מרחוק

היעדר אינטראקציה תפגע בתלמידים

היא יעילה ככל שיטת לימוד אחרת

שתי התשובות נכונות

אף תשובה אינה נכונה

שאלה 2

תופעת חוסר ההבדל המשמעותי

Thomas L. Russell הינה אוסף של כ-400 מחקרים שהורכב על-ידי

מתייחסת להבדלים בתוצאות למידה מרחוק מול למידה מסורתית

משקפת ממצאים שמוטלים בסימן שאלה

כל התשובות נכונות

שאלה 3

דוגמא למשתנה חיצוני העשוי להשפיע על תוצאת מחקר המשווה למידה
:מרחוק ללמידה בכיתה היא

למידה משותפת

תוצאות מבחנים של הלומדים מרחוק לעומת הלומדים בכיתה

כמות ההפרעות בכיתה במהלך השיעור

אף תשובה אינה נכונה

שאלה 4

איזה מהנושאים הבאים לא אוזכר כנושא שעדיין לא נבדק במחקרים
?בלמידה מרחוק

במחקרים בוחנים תוצאות בקורס אחד, במקום תוצאות תוכנית אקדמית
מלאה. יש לבדוק את השפעות למידה תואר שלם באמצעות למידה
מרחוק

המחקרים שהתבצעו לא הקיפו מגוון רחב של קורסים. ייתכן שלמידה
מרחוק מתאימה לקורסים מסוימים, ולאחרים לא

מעט מחקרים בוחנים יותר מטכנולוגיה אחת, ואת ההשפעות הסינרגיות
של טכנולוגיות מסוימות עם אחרות

המחקרים לא מנסים להסביר את תופעת הפרישה הנפוצה יותר
בלמידה מרחוק

שאלה 5

?איזה מהנושאים הבאים לא אוזכר כליקוי במחקרים בלמידה מרחוק

המחקרים מתייחסים רק לציון הבחינה הסופית ולא לגישתם של
התלמידים לקורס ולעבודות שהגישו במהלך הקורס

התקיפות והאמינות של כלי ההערכה וההשוואה של הצלחת התלמידים
מוטלות בספק

מחקרים רבים לא נטרלו השפעות של רגשות וגישות ראשוניים של
סטודנטים ושל אנשי הפקולטה

כל התשובות נכונות

...עבור לתרגול הבא

שאלה 1
2 שאלה
שאלה 3
שאלה 4
שאלה 5
מבוא כללי | היבט דידקטי | היבט כלכלי | היבט טכנולוגי | תוספות
שיעורים מוקלטים | מצגות שקפים | HTML דפי
מבנה האתר | אודות