?מהי גישה מקובלת לסוגיית היעילות הדידקטית של למידה מרחוק
היעדר אינטראקציה תפגע בתלמידים
היא יעילה ככל שיטת לימוד אחרת
שתי התשובות נכונות
אף תשובה אינה נכונה
תופעת חוסר ההבדל המשמעותי
Thomas L. Russell הינה אוסף של כ-400 מחקרים שהורכב על-ידי
מתייחסת להבדלים בתוצאות למידה מרחוק מול למידה מסורתית
משקפת ממצאים שמוטלים בסימן שאלה
כל התשובות נכונות
דוגמא למשתנה חיצוני העשוי להשפיע על תוצאת מחקר המשווה למידה:מרחוק ללמידה בכיתה היא
למידה משותפת
תוצאות מבחנים של הלומדים מרחוק לעומת הלומדים בכיתה
כמות ההפרעות בכיתה במהלך השיעור
איזה מהנושאים הבאים לא אוזכר כנושא שעדיין לא נבדק במחקרים?בלמידה מרחוק
במחקרים בוחנים תוצאות בקורס אחד, במקום תוצאות תוכנית אקדמיתמלאה. יש לבדוק את השפעות למידה תואר שלם באמצעות למידהמרחוק
המחקרים שהתבצעו לא הקיפו מגוון רחב של קורסים. ייתכן שלמידהמרחוק מתאימה לקורסים מסוימים, ולאחרים לא
מעט מחקרים בוחנים יותר מטכנולוגיה אחת, ואת ההשפעות הסינרגיותשל טכנולוגיות מסוימות עם אחרות
המחקרים לא מנסים להסביר את תופעת הפרישה הנפוצה יותרבלמידה מרחוק
?איזה מהנושאים הבאים לא אוזכר כליקוי במחקרים בלמידה מרחוק
המחקרים מתייחסים רק לציון הבחינה הסופית ולא לגישתם שלהתלמידים לקורס ולעבודות שהגישו במהלך הקורס
התקיפות והאמינות של כלי ההערכה וההשוואה של הצלחת התלמידיםמוטלות בספק
מחקרים רבים לא נטרלו השפעות של רגשות וגישות ראשוניים שלסטודנטים ושל אנשי הפקולטה