?לאילו שתי קבוצות מתחלקים היתרונות של למידה מרחוק
יתרונות סינכרוניים ויתרונות אסינכרוניים
יתרונות חברתיים ויתרונות כלכליים
יתרונות דידקטיים ויתרונות חברתיים
יתרונות כלליים ויתרונות פרטים
?אילו מהבאים אינו יתרון של למידה מרחוק
למידה בכל זמן ובכל מקום
ניתן להעשיר את הקורס באמצעות אירוח אנשי מקצוע
שיפור טכנולוגי מאפשר להעביר יותר חומר בפחות זמן
אף תשובה אינה נכונה
?כיצד ניתן להתגבר על הקושי בקיום מעבדות משותפות
לשלוח "מעבדות אישיות" לתלמידים לקיום ניסויים פשוטים
ניתן לבטל צורך בניסויים בעזרת שיעורים וירטואליים
לחלק את התלמידים לקבוצות, ולשלוח נציג מכל קבוצה
לא ניתן להעביר בלמידה מרחוק קורסים הדורשים שימוש במעבדות
?מה אינו נובע מההפרדה בין המרצה לתלמידים
תחושות של חוסר שייכות וחוסר אכפתיות מצד הלומד
עקב ההפרדה קשה לכפות על התלמידים נוכחות
למרצה חסר משוב בזמן אמת המשמש להחייאת השיעור
קשה למרצה לדעת אם הסבריו הובנו
?מה ניתן כיום לקבוע בוודאות לגבי למידה מרחוק
למידה מרחוק יותר יעילה מלמידה מסורתית
למידה מרחוק תפגע בכישורים החברתיים של הלומדים
למידה מרחוק פחות יעילה מלמידה מסורתית
היצע הלימודים יגדל