הנך נמצא: מדריך מתקדם / שיעור 4 / דף 11
 


המדריך של תאו ל- JavaScript
 


דפים בשיעור זה:
1: JavaScript מתקדם
2: תמונת מפה
3: טעינה מוקדמת א
4: טעינה מוקדמת ב
5: הרפתקת האובייקט
6: יצירת אובייקט אישי
7: חיית מחמד וירטואלית
8: הערכת מחרוזות
9: אובייקטים קשים א
10: אובייקטים קשים ב
11: חזרה על שעור 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

שיעור 4

דף 11 – חזרה על שעור 4.

היום כיסינו נושאים רבים, רחבים ולעומק. התחלנו עם דיון קצר על client side image maps, ולמדנו כיצד להוסיף JavaScript בדיוק כפי שאתם עושים עם קישורים.

אחרי שלמדנו איך לבצע הטענה מוקדמת של תמונות ע"י שימוש חכם באובייקט התמונה. יצירת אובייקט תמונה חדש והצבת תמונה ל- src של האובייקט באופן אוטומטי מטעינה את התמונה ל- cache.

בגלל שהתמונה והאובייקטים האחרים הם כל כך נהדרים, יצאנו למסע אל עולם האובייקטים ותכנות האובייקטים המונחים. מסע זה הסתיים ביצירת חיית מחמד וירטואלית, שהושלמה עם תכונות ומתודות משל עצמה.

לבסוף, למדנו כיצד להשתמש ב- ()eval ומערכות נתונים אסוציאטיביות על מנת לתפעל אובייקטים אשר בדרך אחרת עלולים להיות קשים לגישה.

תכנות אובייקטים מונחים הוא רעיון די חדש ומבהיל. בכך שאנו מבינים כיצד הוא עובד, אנו לוקחים צעד גדול מאוד קדימה לקראת היותנו מתכנתים למילניום הבא.

וככל שאנו מתקרבים לסוף השיעור היום, אנו מסיימים גם עם JavaScript. כיסינו לאורך ולרוחב את השפה. כמובן, כמה דברים מפוזרים נשארו, ניפוי באגים בסיסי וטכניקות לאופטמיזציה, לדוגמא, אשר יהיו מאוד שימושיים כעת, כשאתה יכול לרשום תכניות גדולות ומסובכות. אבל, באופן עקרוני, כעת אתה מוגדר כמסטר ב- JavaScript!

לפני שאתה מתחיל את השיעור של מחר, בחן את עצמך במשימת שיעורי הבית של היום.

חזור לתחילת הדף

לשיעור הבא «--

 
       
       
   
 
 

עמוד ראשי
מדריך בסיסי
מדריך מתקדם
החלפת תמונות
גניבת קוד
מפת האתר