arrow

פרק 3 - עיצוב מנצח של כרזות פרסומת

עיצוב כרזות שמטרתן לגרום לגולש ללחוץ עליהן

זה אולי נשמע מטופש, אבל מחקרים הוכיחו שאנשים נוטים ללחוץ יותר היכן שהם במפורש מוזמנים לעשות זאת ע"י מילים כמו "לחץ כאן", לכן רב הכרזות מכילות את מילות הקסם בצורה זו או אחרת. עד כאן בנושא הגיוון.

בעת עיצוב הכרזה כדאי לא לשכוח ללחיצה של איזה סוג אנשים היא נועדה. למשל אם אתה מוכר חבילות תוכנה, וקהל היעד הם מנהלי חברות שאולי יקנו את התוכנות. בנה מודעה שתדבר אל מנהלים. איזו מהשאלות הבאות תמשוך מהם יותר לחיצות, לדעתך?

מה דעתך על חבילת תוכנה שתחסוך לך כסף, ותאפשר לך ללכת הביתה בשעה 5 בערב ביום חמישי?

מה דעתך על חבילת תוכנה שכולה כתובה ב- Java 64-bit , ורצה תחת כל סוגי ה- UNIX ?

מצד שני אם קהל היעד שלך הוא מסוג יותר טכני/תכנותי, השאלה השניה עלולה להיות מוצלחת יותר. מסעות פרסום צריכים להיות מתוכננים להגיע לקהל ספציפי של אנשים, וכך גם הכרזות של מסעות פרסום אלה.

אחת הדרכים המוצלחות יותר לגרום להרבה לחיצות היא עיצוב של הרבה כרזות שונות, ורענון תכוף של תוכנן במהלך מסע הפרסום. הכן הרבה כרזות שונות ומגוונות. לפעמים שינויים קטנים בעיצוב יכולים לגרום לשינויים גדולים במספר הלחיצות על הכרזה. במקום להמר איזה עיצוב יצליח יותר הכן הרבה אפשרויות שונות, ונסה את כולן.

תן לגולשים הרגשה שהם הולכים להרוויח משהו אם ילחצו. מוצר בחינם, עצה שימושית, בדיחה, הצעה מיוחדת. אפילו אם כל מה שאתה מציעה הוא מידע, הצג זאת כך שיהיה נדמה שלחיצה תגרום להתרחשות כל שהיא, ולא רק תציג עמוד חדש על המסך.

לחץ כאן, וקבל חינם הערכה אישית של אפשרויות המשכנתא שלך

… עדיף על פני…

לחץ כאן לקבלת מידע על תוכניות המשכנתא שלנו

שיטה טובה היא להציג לגולשים שאלה. לא שאלה כללית כמו " רוצה לפתור את כל בעיותיך? ", אלא שאלה ממשית שאולי הגולשים ירצו לקבל עליה תשובה:

מה משותף לעשרת אתרי האינטרנט המובילים?

מה היא התוכנה הנמכרת ביותר של שנת 1999 ?

עיצוב מנצח של כרזות פרסומת
תוכן עניינים
עיצוב כרזות גרפיות


פרק 1 -> פרק 2 -> פרק 3 -> פרק 4 ->