arrow

פרק 2 - הם מסתכלים, אך לא קונים

סיכום

מעצבי אתרים רבים חושבים שברגע שהלקוח הגיע אל עמוד ההזמנות, מלאכת המכירה שלהם הסתיימה. אין דבר שיכול להיות רחוק יותר מהאמת. אל תהסס להפעיל מאמץ מכירה דווקא בעמוד ההזמנות, ונסה להסיר התנגדויות בשיטות שפורטו קודם. כמובן שאם תאמץ את כל העצות אתה עלול למצוא את האתר שלך מוצף במלל אינסופי. אתה צריך לשמור על האיזון העדין בין סיפוק מידע מרבי ללקוחות אודות המוצר, לבין הצורך לשמור על עמודים פשוטים ואלגנטיים. כמו כל שאר העמודים, על עמוד ההזמנות להיות מאורגן ובנוי היטב, כך שהוא מכיל מספיק מידע, אך לא נחנק ממנו. והכי חשוב – דאג שהטעינה תהיה מהירה!

מספר רעיונות נוספים
תוכן עניינים


פרק 1 -> פרק 2 -> פרק 3 -> פרק 4 ->