מסדי נתונים / בחירת מסד הנתונים האידיאלי / דמיין את כל האנשים (נכנסים לאתר שלך)
דמיין את כל האנשים (נכנסים לאתר שלך)
תיקח נשימה עמוקה, תסתכל במבט "זן" על עצמך וחשוב, מה למשל האתר "פלדמן בע"מ" אומר למשתמשים שונים.
|
לקוחות נכנסים לאתר שלך כדי לבדוק מה קורה עם המשלוחים שהזמינו,ולבדוק את המוצרים החדשים שיצאו לשוק ("כחול וירוק השבוע בפלדמן בע"מ, מרתה! בואי תיראי!").
|
|
ספקים נכנסים כדי לראות את רשימת ההזמנות, משלוחים, מלאי במחסנים, ואת הרשימה המעודכנת של הבונוסים שמקבלים על הזמנות גדולות מהקטלוג. מי יודע אולי גם הם מזמינים את הסחורה שלהם ישירות דרך האתר,הרי לאתר שלך יש חזית נעימה ומוכרת כל כך, הרי כל ההזמנות שלך במקום אחד זה דבר מאוד נוח.
|
|
מנהלים יכולים לקבל דוח מצב לפי אריזות, אזורים, רבעונים, ע"י יבשה, ים ואוויר (ואם הם צריכים, עד היום אחר הצהריים).
|
|
גם אחרים יכולים להיעזר באתר שלך, ספקים, מפיצים, ממציאים, כולם יכולים להיעזר באתר שלך,שחרר את מוחך ותן לאפשרויות לזרום.
|
אולי "פלדמן בע"מ" הוא ארגון מתקדם (הם לא כולם ככה?),מה שאומר שיש להם פורום תמיכה מקוון ומאגר ידע המטפל בבקשות לתמיכה טכנית. ואולי פרסומים חדשים לעיתונות מגיעות היישר מהאתר בזמן אמת.
אפילו יותר טוב מזה, אולי יש להם דף בית מותאם אישית, שנוצר באופן דינמי,מתוך מאגר הפרסומים והמידע הנלווה,וכל זה כדי לרצות כל אחד מהמשתמשים.
זה לא אתר בו שבו מידה אחת מתאימה לכולם, זהו אתר הדורש ביטחון מאוד כבד, אתר שבנוי על שם משתמש, סיסמא,שיוך לקבוצה, מיקום, תנוחה, כותרת, סוג דם וגם סימן המזל האסטרולוגי.
עכשיו תימתח את הדמיון שלך עוד קצת. מנהל שירות הלקוחות שלך התקשר והשאיר הודעה מאוד סוערת על התא הקולי שלך ,משהו בנוגע ללקוח חשוב מאוד שצריך דוחות על כל הקניות הקודמות שלו ב"פלדמן בע"מ".
עכשיו גם דוחות קודמים הם חלק מאתר שלך. דרך אגב מנהל שירות הלקוחות שלך צריך את הדוחות אתמול!.
עמוד הבא: מה האופציות שלי? >>
|