arrow

נסו זאת!

בזמן ששדרנים משתמשים במוסיקה לשם מכירה של מודעות הפרסום, האומנים וחברות התקליטים מנסים למכור מוסיקה בשל עצמה. כמובן, הדרך המכובדת ביותר למכירת דברים, היא לתת ת! חילה מספר דוגמאות למוצר בחינם. האינטרנט מציע הדרך הפרקטית הראשונה לעשות זאת במוסיקה. לחץ כאן ותשמע מנגינה, לחץ שם לרכישת כל האלבום. אם אתה מציע קבצי אודיו כפיתוי לקניה אז! ; אסטרטגיה שלך תהיה שונה, מאשר לשדרנים המתוארת בפרק האחרון, למרות זאת אתה יכול להשתמש באותה הטכנולוגיה.

כמה "סוכריות" יש להציע בחינם? מספר התשובות לשאלה זו הוא כמספר אנשי המכירות. אתרים מסוימים מציעים קליפים עלובים של עשר שניות באיכות נמוכה, כאשר האחרים מאפשרים גי—! 3;ה לכל הדיסק באיכות גבוהה MP3 או קבצי wav . באופן כללי, ככל שפחות האומן ידוע, כך יותר מוסיקה שלו מוצעת בחינם (למרות שלהקות כגון Dead ו-Phish חושבות אחרת).

כמו עם שאר סוגי המדיה המוצעים באינטרנט, האתרים הטובים ביותר מציעים בחירה בין מספר הגרסאות, לדוגמא, גרסה של ביצוע בליווי מצומצם או בליווי מורחב. מדיית תזרים מספק! ;ת כלים המאפשרים לך ליצור קבצים ברמות איכות שונות. האיכות לפעמים קשורה לרוחב הליווי המומלץ על ידם. לדוגמא הקישור האומר 28.8k פירושו שקובץ זה מומלץ למסכנים עם החיבור של 28.8k.

לאנשים שרק רוצים התרשמות מהירה האם מוסיקה זו מדברת אליהם או לא, ניתן לשקול להאזין לקטעים קצרים של שירים בפורמט תזרים (לדוגמא 28.8k) של ליווי מצומצם. למעריצים, המעונינ! ;ים בחומר טוב עם ליווי רחב, מוצעות גרסאות של MP3 להורדה. כמו תמיד, וודא שכל קישור מותאם היטב עם פורמט של הקובץ, עם רוחב של ליווי ועם זמן הורדה הצפוי.

למעשה, אתה יכול לשנות זאת, בהרבה אתרים מוצעות מספר בחירות של פורמטים של קבצים ושל רוחב הליווי. בחר פורמט (Quicktime, Windows Media, Real Media, MP3, .wav) ותישאר איתו או תציע להם את כולם. כרגע טוב יותר, לבח&! #1493;ר כל שבוע באחד חדש או משהו בסגנון. לא איכפת לי, כי אני כבר דנתי בהרחבה, במאבק בין שלושה פורמטים של המדיה, במאמר הקודם. פורמטים העיקריים של התזרים כולם עובדים מצוין, ובנקודה &#! 1494;ו לאף אחד מהם אין עדיפות על השניה, לכן תשמשו באחד מהם או בכולם. לגבי קבצים המורדים אני ממליץ על MP3. האיכות, אומנם לא טובה כפי שבפורמטים ללא כיווץ, כמו לדוגמא ב- .wav , אך ניתן לשמור ק! 89;צים בגודל ענק.

האם אתם אמורים לתת למשתמשים להוריד קבצי אודיו פשוטים או רק לתת להם לשחק ב"שדרנים"? כפי שאמרתי, זה תלוי באומן. האסטרטגיה המצליחה היום היא להציע on-line דברים הלא ניתנים ל&#! 1492;שגה בדיסקים כגון הופעות חיות וערבובים.

arrow המוסיקה המשודרת Online
ההפצה הדיגיטלית של המוסיקה
סגירת המכירה arrow