ARIBA

ארגון שרותי הלקוחות של Ariba, בשיתוף עם טווח רחב של שותפי שרות מובילים, מאפשרת ללקוחות של Ariba למקסם את השקעותיהם ע"י אספקת כלים ושרותים. Ariba מספקת שילוב מערכות בעלות חשיבות ראשונה במעלה, יישום, תמיכה טכנית ושרותי הכשרה, בכדי להבטיח פריסה מוצלחת של מצע-הסחר B2B של Ariba. בנוסף, Ariba מספקת שרותים הכוללים תכנות מחשבים ושרותי ייעוץ ביישום תוכנות המחשב הסטנדרטיות שלנו בAriba.

שירותי סחר
לקוחות
ספקים

שירותי סחר

הצעת השרות של Ariba כוללת:

  • התחברות עם הלקוחות שלנו בכדי לתכנן, לעצב, להתאים, ליישם, לפרוס ולעדכן את פתרונות הסחר האלקטרוני של Ariba באמצעות שרותים גלובליים. ארגון זה מספק את המומחיות התעשייתית ואת המצוינות הטכנית בכדי לסייע ליישם את פתרונות הסחר האלקטרוני של Ariba ביעילות.
  • אספקת שרותים ברמה-עולמית באמצעות תמיכה טכנית של Ariba. צוות התמיכה המקצועי של Ariba נעזר בכלים ובטכניקות של STATE-OF-THE-ART (לדוגמה ניהול תוכנות שרות-לקוחות ודואר אלקטרוני) בכדי להבטיח פתרון מיידי והולם לכל בקשת שרות-לקוחות.
  • הכשרה באמצעות שרותי-ההכשרה של Ariba בכדי להבטיח שהלקוחות ירכשו במהירות את הידע והכישורים הנדרשים בכדי להתקין, להשתמש, לתחזק ולשדרג בהצלחה את פתרון הסחר-האלקטרוני של Ariba שבידיהם.

 רשת שרותי הסחר של Ariba היא רשת חיה המספקת – באמצעות חיבור יחיד – תשתית רשת ושרותי צד-שלישי הדרושים לכל המשתתפים בכדי לבצע עסקאות לאורך הפעולות שלהן ושרשרות ערך-מוצר במהירות אינטרנט. Ariba מספקת את הפונקציונליות העמוקה ביחס לתהליכי הערכת-שרשרת באמצעות אפליקציות הרשת שלה, מצע בסיסי הנותן שילוב תהליכי עסקים פנים-מבצעיים ומשאבים משותפים ואת הרשת המנוהלת-מבפנים הפתוחה היחידה בעולם עבור סחר ושיתוף-פעולה B2B. .


לקוחות

Ariba מספקת את פתרון הסחר האלקטרוני עבור כל המרכיבים האסטרטגיים של סחר אלקטרוני B2B. המרכיבים האסטרטגיים של פתרונות הסחר האלקטרוני B2B של Ariba הם בעלי התאמה רחבה לכל הארגונים בכל התעשיות. הלקוחות של Ariba עוסקים בתעשיות שונות זו מזו כמו מוצרי צריכה, אנרגיה, שרותים כלכליים, טכנולוגיה גבוהה, ייצור, רוקחות, תשתית ותחבורה.


ספקים

Ariba מקשרת בין חברות בדרכים חדשות לגמרי באמצעות טכנולוגיות רשת קלות לשימוש בעלות עוצמה שגישרו בברור על פני הבדלים באפליקציות ובתהליכים עסקיים.

התקדמויות טכנולוגיות אלה מעודדות את הצמיחה של סחר ושיתוף פעולה B2B ומספקות לספקים הזדמנויות חסרות תקדים להגדיל מחזורים, להקטין עלויות, לפתח קשרי לקוחות חדשים, לנצל אפשרויות מוצר חדשניות ולהציע קוים חדשים של שרות לקוחות. ככלי מפתח בהצעת פתרונות כוללים, Ariba שומרת על קשרים עם ספקים ברחבי העולם. תוך עבודה עם ספקים וחברות שרותי לוגיסטיקה וכלכלה אחרים, Ariba הפכה לאוטומטי את כל מחזור הרכישה בכדי לספק סביבה משולבת עבור סחר ושיתוף פעולה B2B.

בכדי לסייע לספקים ברחבי העולם לעבוד ביתר יעילות עם קונים, שווקים וספקי שרותים, Ariba יצרה את ARIBA READY, תוכנית המסייעת לספקים לזהות במהירות שותפים מסחריים שכבר פועלים ברשת שרותי הסחר של Ariba 

 - (CSN– Commerce Service Network).

ARIBA READY מבטיחה שילוב עסקי חלק ואפשרות הפעלה פנימית למיקסום הזדמנויות הסחר ושתוף הפעולה B2B עבור כל המשתתפים. ARIBA READY גם מאמתת ניהול תוכן והזמנות בשילוב בין כל הצדדים.

  •  ספקים מרוויחים מהזדמנויות מיתוג ובידול המובנים בARIBA READY. בנוסף להזדמנויות עסקיות חדשות מקונים ובוני שווקים המגלים בקלות מוכרים ואת שרותיהם בCSN של Ariba, הספקים יכולים גם להשתתף בתוכניות אחרות של Ariba.
  • קונים ובוני שווקים מרוויחים מהבנה ברורה של יכולות ניהול התוכן וההזמנות של שותפי-סחר פוטנציאליים. עובדה זו יוצרת תקשורת מהימנה, מאפשרת בחירת שותף סחר מזורזת וזמן מהיר יותר להרוויח. ספקים יכולים לרשום את העסק שלהם ב CSN ב supplier.ariba.com. ברגע שהם רשומים, Ariba חוברת לספקים בכדי לסייע להם להעלות את משאבי ההפעלה שלהם לצורך הצלחה אופטימלית בסחר אלקטרוני B2B. לצורך מטרה זאת, Ariba מספק מערכת הזדמנויות, כולל את תוכנית האימות של (ARIBA READY (SM בכדי לחבור לAriba במגוון של יוזמות B2B.
הנושא קודם: איך ? הנושא הבא: י.ב.מ.