IBM

בסביבה יותר ויותר מורכבת,תחרותית ובלתי ניתנת לחיזוי, IBM מסייעת לחברות למקסם את יכולת העסק שלהם להעמיק ולהבטיח קשרים עם לקוחותיהם ועם הספקים שלהם ולהכין אותם לניצול מהיר של הזדמנויות חדשות.
התקרבות לכל הלקוחות והספקים
היכולת להגיב בדינמיות
הראשון עם האסטרטגיה הנכונה
פתרון IBM
דע את הלקוח
שיפור תהליכי קבלת החלטות

התקרבות לכל הלקוחות והספקים

יש יתרונות עצומים בשימוש בטכנולוגיות אינטרנט בכדי להעמיק ולהבטיח קשרים עם כל אחד מהלקוחות והספקים של חברה – כל הדרך עד לבצוע עסקאות און-ליין. יתרונות כמו להיות יותר יעיל, לספק שרות טוב יותר ומיסוד קשרי מפתח. בכדי לעשות זאת, צריך שותף IT שתומך ומקדם סטנדרטים פתוחים בכדי שהחברה תוכל להשתלב בקלות עם כל אחד מהשותפים, עם כל מצע שיהיה – ברמה עסקית.

היכולת להגיב בדינמיות

בעתיד, עסקים יצטרכו להגיב במהירות ובדינמיות לשנויים פתאומיים בתנאי השוק (כמו שנוי מחירים שלא ניתן היה לצפותו ע"י מתחרה, או הזדמנות לסחור מיידית עם שותף חדש). העסקים בעלי הגמישות הגבוהה ביותר והתגובתיות המהירה ביותר יהיו אלה שיצליחו. חברה צריכה פתרונות IT בעלי גמישות-מובנית במאפיינים כמו ניהול תוכן, ניהול הזמנות, תימחור ואפשרויות תשלום דינמיות ויכולות סחר-בין-לאומיות.

הראשון עם האסטרטגיה הנכונה

ההצלחה שייכת לאלה היכולים להגיע לשוק ראשונים. לכן, חברה תרצה אופציות, בהתאם לצרכים שלה, כגון יכולות אאוט-סורסינג והוסטינג, או רכישת פתרון "תפור", שתוכל להתקין מידית, או בניית תוכנית אסטרטגית ברורה קודם. כמו כן, חברה צריכה נסיון ייעוצי בתעשיה שלה, לא רק נסיון IT . מעבר לכך, חברה תזדקק לשותף שיש לו כישורי אינטגרציה, בכדי להבטיח שתוכל להתבסס על כל אחת מהמערכות הקיימות בחברה ולהתפתח מעבר להן ככל שישתנו הצרכים.

פתרון IBM

IBM מספקת את הטווח המלא של יעוץ גלובלי, פתרונות ושרותים הדרושים, בכדי לתמוך בסחר-האלקטרוני שלך או דרישות ביצועי השוק-האלקטרוני שלך. אנו מחויבים עמוקות לספק את הגמישות והסטנדרטים של התעשיה-הפתוחה הדרושים, בכדי לשמר את ההשקעות שלך ולהגדיל עד למקסימום את ההטבות לטווח-הרחוק להן אתה זוכה בגישה עסקית חדשה ומהפכנית זו.

דע את הלקוח

בעולם העסקי של היום, יש שני דברים בטוחים: התחרות היא אינטנסיבית ותודות לרשת באופן חלקי, החברה שלך אוספת יותר מידע על לקוחות מאשר אי-פעם. יש צורך תחרותי מוחלט בשביל ארגונים להבין את הלקוחות טוב יותר, במיוחד כשקיים יותר מידע ממערכות POINT-OF-SALE, INTERNET POINTS-AND CLICKS, כרטיסים חכמים ומערכות תגובה קוליות, וכו'. בתוך מספר שנים, מיליון עסקים אלקטרוניים, ביליון אנשים ויותר משלושה טריליון מנגנונים יהיו מחוברים ביניהם. זה יהיה עולם בו מיחשוב חודר יפגוש מיחשוב עמוק. כל אספקט של פעולה עסקית וכל הקשרים המתמשכים יעסקו בייצור מידע הניתן לשימוש.פתרונות האינטלגנציה העסקית של IBM מסייעים לחברה להתמקד בכמויות המידע העצומות הנמצאות שם בחוץ וללמוד להכיר את התחרות – תוך הפיכת החברה לעסק אלקטרוני הממוקד בלקוח ומונע באמצעות מידע.

בכדי למשוך ולשמר את הלקוחות הטובים ביותר, חברה זקוקה לפורטרט מדויק שלהם – הרצונות שלהם, הצרכים שלהם, דפוסי הרכישה שלהם. אינטלגנציה עסקית מציירת את הציור הזה ע"י ניתוח ופירוש כמויות עצומות של מידע – דמוגרפית לקוחות, היסטוריות רכישת מוצרים, הצלבות במכירות, התקשרויות לשרות, נסיון באינטרנט ופעולות עסקיות אונליין – תוך הפיכת המידע לתובנה ופיתוח אסטרטגיות סיכום, המבוססות על עובדות בכדי להשיג יכולת תחרות.


שיפור תהליכי קבלת החלטות

ניתוח של אינטלגנציה עסקית יהפוך לפן יומיומי וקל לשימוש של תהליכים עסקיים בסיסיים אצל עובדים ופעילויות יומיומיות. תוך שימוש בטכנולוגיות העסקים-האלקטרוניות החדשניות ביותר, ניתן לחלק אינטלגנציה זאת בתוך החברה שלך או מסביב לעולם, תוך סיוע בקבלת החלטות קריטיות – ורווחיות- כמו לאיזה שווקים להכנס, איזה לקוחות לחפש ואילו מוצרים לקדם.

אינטלגנציה עסקית מתאימה ביותר בתעשיות בהן יש:

  • כמויות גדולות של לקוחות
  • רמות גבוהות מאוד של תחרות וצורך בהתבדלות
  • איסוף מאסיבי של מידע

 חזון המסחר-האלקטרוני של IBM הוא למצוא דרכים חכמות ויעילות יותר להתייחס אל בעיות עסקיות מוכרות ע"י שילוב בין הרשת ובין טכנולוגיות מידע. פתרונות האינטלגנציה העסקית שלנו מתמקדים בניתוח מאגרי-מידע וניהול מסעי-קידום ותכנון. הם כוללים יצירת מפעל-מידע, כריית מידע, תשאולי ודווחי OLAP , אפליקציות לניהול מסעי-קידום ואת השירותים הדרושים להתקנת להפעלת ושילוב בין המרכיבים האלה.

מרכיבי מפתח כוללים:

  • ניתוח שווק: היכולת למיין לקוחות לקבוצות שונות שניתן לנהלן באופן שונה זו מזו, באופן טאקטי או אסטרטגי.
  • שווק מנבא: שימוש ביכולות כריית מידע בכדי לגלות לקוחות חדשים עבור תוכניות שווק ספציפיות ולהעריך את התגובות להצעות.
  • תכנון מסעי-קידום: קיטלוג וארגון מידע חיוני על מסע השווק בכדי שמספר משתמשים יוכלו לגשת למה שקורה בכל מסעי הקידום.
  • ניהול הקמפיין: מתבצעות סלקציות ללקוחות-מטרה ויצירת רשימות קשר – כולן מבוססות על עבודה אנליטית שמתבצעת ומידע זה משולב בצעדים המקדימים של תהליך השווק.
  • סקירת הקמפיין: הצעד הסופי כולל איסוף, שליחת, סיכום, דווח, מעקב ועיבוד התוצאות של כל מרכיב ומרכיב בקמפיין.
לכתבה על פיתוח כוננים חדשים ע"י חברת IBM
הנושא קודם: Aribaהנושא הבא:כתבה על י.ב.מ