כרגע אחד מהאתגרים הגדולים הוא השגת המוצר. החברות מתעסקות ומדברות על
השן הכחולה מאז 1998 אך המוצרים עדיין לא הגיעו למדפי החנויות. האינטרנט הוא כבר עניין אחר. השן
הכחולה משדרת על אותו תדר רדיו כמו המוצרים האלחוטיים האחרים של
LAN.
כאשר ההפרעה של טלפונים ניידים, תנורים ומוצרים נלקחת גם היא בחשבון.
מפתחי השן הכחולה ידעו שתהיה חפיפה באותות גם בתדירות וגם בזמן ב 17
מתוך 79 הערוצים שהשן הכחולה משתמשת ופיתחה שיטה לסנן את השידורים ,
מופקת ע"י החפיפה תוך כדי השידור ושכפול זמן.
לתעשיית שדות התעופה ישנם חששות לגבי הבטיחות הכרוכה ביכולתו של ההתקן
להיסגר באופן אוטומטי עם קבלת אות מתאים, סיכון פוטנציאלי במהלך טיסה.
דוברת של הנהלת התעופה הפדרלית אמרה שהתקני השן הכחולה הכשירים כהתקנים
ניידים, נמצאו לפי דעתם כפסולים משום שהם עלולים להפריע למערכת הניווט
של המטוס. בעקבות כך נאמר ע"י הדוברת של אינטל שנעשה מאמץ( בתאום עם
הנהלת התעופה הפדרלית) לפתור את הבעייתיות הכרוכה בשילוב התקני השן
הכחולה בטיסות.
בעיה נוספת היא בעיה שעמה יאלצו להתמודד התלמידים שלא יורשו להיכנס
לכיתה בזמן מבחן עם מוצרי השן הכחולה מהפחד שהם יוכלו להחליף בינהם
מידע ללא ידיעת המורים. זו עלולה להיות בעיה עבור תלמידים שמשתמשים
במחשבון, תרגומון, מילון או אגרון הנמצא על PDA.
ישנן עדיין נושאים הדורשים פתרון. כל יחידה מחוברת לרשת ברגע שהיא
בטווח קרוב וקשה לה להתנתק מהרשת. טרם נמצאה הדרך להעביר קבצים בין
מחשבים בצורה מתוכננת המתוזמנת לאמצע הלילה. כמו כן אין אפשרות להעברת
מידע נפחי בקצב גבוה (כגון קבצי וידאו).
כמו לכל דבר חדש, ישנם גם תומכים נלהבים וגם ספקנים גדולים. התומכים
הנלהבים, הבאים מתחום התעשיות הקשורות לנושא, מנבאים שתוך שנתיים תהיה
הצפה של מכשירים תואמי השן-הכחולה. הספקנים אומרים שהיצרנים רותמים את
העגלה לפני הסוסים ומוכנים לשווק מכשירים בטכנולוגיה שטרם הוכיחה את
עצמה.
אפילו אם תהיה הצלחה, לפי תורת התומכים הנלהבים, הרי שהיא עלולה להביא
אסון על עצמה. הספקנים אומרים שהעמסת התחום של 2.4 ג'יגה-הרץ תגרום
להפרעות הדדיות במידה שתהפוך אותו לפח אשפה אחד גדול ויהיה צורך לנדוד
ממנו לתחומי תדרים גבוהים יותר כגון זה שבתחום ה5- ג'יגה-הרץ.