הדגשה
דף בעל גוף טקסט סולידי קשה לסריקה למבנה של תוכן ולא ימשוך את העין. להוסיף סוג של תצוגה למסמך יספק ציוני דרך כדי לכוון את הקורא דרך התוכן שלך. תצוגה נכונה יוצרת מבנה של מידע ומוסיפה מגוון חזותי כדי למשוך את הקורא לתוך החומר שלך. המפתח לתצוגה יעילה הוא השימוש החסכוני והזהיר בהדגשה.
יש אפשרויות רבות בשביל להוסיף דגש לגוש טקסט, אבל השתמש בהם בצמצום. אם אתה הופך הכל למודגש, אז שום דבר לא יבלוט וזה יראה כאילו אתה צועק על הקוראים שלך. כלל אצבע טוב הוא להוסיף דגש באמצעות פרמטר אחד בכל פעם. אם אתה רוצה למשוך תשומת לב לכותרת החלק במסמך שלך, לא תקבע אותה גדולה, מודגשת, ועם קו תחתון. אם אתה רוצה שהיא תהיה יותר גדולה, הגדל אותה במידה אחת. אם אתה מעדיף מודגש, השאר אותה באותו גודל כמו הטקסט שלך והפוך אותה למודגשת. אתה בקרוב תגלה שרק שינוי קטן נדרש כדי ליצור קונטרסט חזותי.
אות נטויה
טקסט נטוי מושך את העין כי זה שונה מצורת שאר הטקסט. השתמש בהטיה בתוך טקסט כדי להדגיש או מלים זרות או ביטויים. המנע מגושים גדולים של טקסט נטוי כי הקריאות של טקסט כזה, במיוחד ברזולוציית מסך, יחסית נמוכה.
הדגשה (Bold)
טקסט מודגש שונה בצבע משאר הטקסט.. טקסט של אותיות מוגשות קריא על המסך, אף על פי שגושים גדולים של טקסט מודגש מאבדים את היעילות שלהם.
קו תחתון
טקסט עם קו תחתון הוא השפעת לוואי מהימים של מכונת הכתיבה, כאשר אופציות כמו טקסט נטוי ומודגש לא היו. בנוסף לליקויים האסתטיים שלו (יותר מדי כבד, מפריע לצורות של אותיות), לקו תחתון יש משמעות מיוחדת במסמכים ברשת. אצל רוב הקוראים הדפדפן שלהם מסמן קישורים באמצעות קו תחתון. ההגדרה הזאת של הדפדפן מבטיחה שאנשים עיוורי צבעים יזהו קישורים בתוך גושי טקסט. אם אתה כולל טקסט עם קו תחתון בדף שלך זה בודאי יבולבל עם קישור.
טקסט צבוע
אף על פי שהשימוש בצבע הוא אופציה נוספת בשביל להבדיל טקסט, טקסט צבוע, כמו קו תחתון, הוא בעל מובן תפקודי ומיוחד במסמכי רשת. אתה צריך להימנע מלשים טקסט צבוע בתוך גוש טקסט כי קוראים יניחו שהטקסט הצבוע הוא קישור ויקליקו עליו. בחר בגוונים כהים של צבע, והמנע משימוש בצבע קרוב לצבע ברירת המחדל של קישור - כחול וסגול.