"צור קשר" ומשוב משתמש
הרשת היא מדיום דו כיווני, אנשים מצפים להיות מסוגלים לשלוח לך תגובות, שאלות והצעות. תמיד תספק לפחות קישור אחד לכתובת אי-מייל במיקום בולט באתר שלך. אתה יכול לבקש מידע משתמש ופידבק משתמש בדף ואז להשתמש במאגר נתונים לאחסון וניתוח הקלט שלהם.
נוטים להתעלם מההשלכות הלוגיסטיות על צוות התמיכה הנוגעות ליצירת אתר אינטרנט פופולרי עד שמשבר מתפתח. יצירת אתר אינטרנט חדש זה כמו פתאום להוסיף דלת חזית שניה לארגון שלך. מי יקבל את האנשים? מי ישיב לשאלות שלהם על הארגון שלך, מוצריו והשירותים השונים? מי יאסוף וינתח את המידע אותו תקבל מהקוראים שלך? לפני שאתה מוסיף את הפונקציונאליות הזאת לדפים שלך, וודא שיש לך תשתית מתאימה.
כתובות, מספרי טלפון, מספרי פקס
זה מדהים באיזו תדירות מפתחים של אתר שוכחים שלא כל תקשורת עם הארגון נעשית דרך אתר האינטרנט. אפילו אם יש לך אתר אינטרנט גדול, אנשים עדיין ירצו להתקשר לך, לשלוח לך דואר וחבילות, ולפקסס לך מסמכים. דף הבית שלך צריך לכלול אותו מידע הנמצא בנייר המכתבים שלך, חומרים שיווקיים, וכרטיסי ביקור. אם עיצוב דף הבית שלך לא נותן מספיק מקום למידע הזה, לפחות ספק קישור לדף אחר עם מידע מתאים.
מפות, הכוונה, חנייה
אתר האינטרנט שלך הוא מקום אידיאלי למתן מידע על נסיעה ללקוחות, אורחים, מוכרים, וכל אחד שצריך למצוא את הארגון שלך. מפות גרפיות, הכוונה מבוססת טקסט, מידע על מלון מקומי, ואפילו תוכניות קרקע פנימיות יכולות להבטיח שהאורחים שלך יהיו מסוגלים להגיע אליך בקלות וביעילות.