היררכיה חזותית
המשימה הראשית של עיצוב גרפי היא יצירת היררכיה חזותית חזקה ועקבית שבה יסודות חשובים מודגשים והתוכן מאורגן בדרך הגיונית ובאופן ידוע מראש.
עיצוב גרפי הוא ניהול של מידע חזותי, משתמש בכלים לבניית דף וטיפוגרפיה גדי להוביל את עין הקורא דרך הדף. קוראים רואים דפים לראשונה כמסות גדולות של צורות וצבעים. לאחר מכן הם מתחילים לבחור מידע ספציפי, קודם כל מגרפיקה אם קיים, ואז מתחילים לנתח את המדיום היותר קשה של טקסט ומתחילים לקרוא מלים יחידות וביטויים :
ניגוד הוא חיוני
האיזון הגרפי הכולל והארגון של הדף מכריע למשיכת הקורא לתוך התוכן שלך. דף משעמם של טקסט סולידי ידחה את העין כמסה אפורה ולא מובדלת, בלי סימנים ברורים למבנה המידע שלך. דף שמעוצב באמצעות גרפיקה נועזת מדי או טיפוגרפיה גם תפריע או תדחה משתמשים המחפשים תוכן מהותי. אתה תצטרך למצוא איזון מתאים בין עיצוב המושך את העין עם קונטרסט חזותי ועיצוב המספק תחושה של ארגון :
איזון חזותי והתאמה לקהל היעד הם המפתחות לעיצוב מוצלח. העיצובים הכי יעילים לקהלים כלליים באינטרנט משתמשים באיזון זהיר של טקסט וקישורים עם גרפיקה קטנה יחסית. הדפים האלה נטענים לתוך הדפדפנים במהירות, אפילו כאשר ניגשים אליהם דרך מודמים איטיים, ועדיין משיגים רושם גרפי ורציני :
כאשר אתה מעצב דף לאתר האינטרנט שלך, שקול את המטרה הכוללת שלך, אופי התוכן שלך, והכי חשוב, את ציפיות הקוראים שלך.