מסחר בין עסקים ללקוחות באמצעות האינטרנט, כאשר אמצעי התשלום העיקרי
כיום הוא כרטיס האשראי. קיימים בתחום זה מספר שחקנים: חנויות וירטואליות (ספרים,
פרחים, מכוניות, מוסיקה ועוד), קניונים וקטלוגים וירטואליים, אגרגטורים ( צוברי מידע
על ספקים בענף מסוים), מכרזים ועוד. פתרונות תוכנה בתחום זה נעים מרכישת שירותים
חיצוניים ועד שירותי מסחר אלקטרוני עם ממשק לתוכנות ניהול משאבים של החברה, בהיקפים
הנעים בין עשרות אלפי דולר למיליוני דולר. בענפים מסוימים צפוי בתחילת
שנות ה - 2000 היקף נרחב של מסחר אלקטרוני ביחס למסחר הכולל: |