הערה: ההבחנה בין חינוך ובידור בהקשר של מולטימדיה אינה ברורה וחד-משמעית. קיום המונח Edutainment (שילוב של המילים Education + Entertainment) הוא אחד הביטויים לכך. מספר לא מבוטל של תוכנות מולטימדיאיות, משתמשות באלמנטים של משחקים למטרות חינוכיות. הגישה של למידה באמצעות משחק פופולרית בעיקר בקרב ילדים בגיל הרך ותלמידי הכיתות הנמוכות, והיא משמשת בעיקר ללימוד קרוא וכתוב, שפות ומתמטיקה.
השימוש בתוכנות המוזכרות לעיל הוא שימוש ביתי ושימוש בית-ספרי כאחד, ובנוסף לתכליתו העיקרית שהיא לימוד החומר, הוא מלמד גם מיומנויות מחשב מגיל צעיר.
|